2cvkitcarforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

le patron weekend

Ga naar beneden

le patron weekend Empty le patron weekend

Bericht van Admin wo 16 sep 2009, 09:30

Beste Patronist,



Het weekend van 26 en 27 september organiseer ik een 3de activiteit. Voel je iets voor een campingweekend in de Ardennen? Locatie is Barvaux s/o Durbuy. Het is niet te vergelijken als het Pinksterweekend, ‘t zal wel iets minder uitgebreid zijn, maar we gaan niets te kort komen.

Om alle misverstanden eens voor allemaal uit de weg te ruime:
Het is een UITSLUITEND Le Patron Weekend …

Het idee …
Bij eender welk weer dan ook …


- We treffen ons ’s morgens vroeg in de omgeving van Barvaux s/o Durbuy (tussen 9 en 10u)

- Rijden samen naar de camping.

- Installeren en bij praten.

- Picknick 's middags (zelf te voorzien of een maaltijd in de taverne van de camping)

- Rondritje in de namiddag ... in ‘t wilde weg

- 's Avonds etentje, ieder voor zich (restaurant bezoek of in de taverne van de camping, zie verder ook) ... en pintje drinken.

- 's Morgens ontbijt (in de taverne, eventueel, dat kan ik regelen, voor ieders gemak)

- Tentjes afbreken.

- Rondritje terug in ‘t wilde weg, zonder precies doel.

- 's Middags ergens stoppen om te eten.

- Namiddag verder toeren om dan uiteindelijk afscheid van elkaar te nemen rond 16.00u



De prijzen van de Camping liggen rond de €20,- voor de overnachting in een tentje voor 2 personen.
Woonmobile iets duurder.
Er kan terug geopteerd worden voor een stacaravan 6 personen voor €33,- (zijn er maar enkele)
Prijzen voor ontbijt weet ik nog niet, maar zal rond €7,- liggen
Zaterdagavond is er een einde seizoensdiner.


De juiste prijs krijg ik binnenkort van de uitbater, maar is afhankelijk van het aantal deelnemers. Krijgen we eventueel groepskortingen.

Graag had ik willen weten of jullie van de partij zijn, zodanig dat ik de nodige regelingen kan treffen.
Gelieve me tegen 15 september te verwittigen per kerende mail (brief of telefoon is ook goed), of jullie deelnemen en met hoeveel personen. Voor de voorafbetalingen krijgen jullie zodra de correcte prijzen beschikbaar zijn een brief.




Alvast bedankt voor jullie medewerking en misschien tot binnenkort.



Zonnige groeten,

Didier



PS1: Daar ik ook maar alles uit eigen zak betaal, zou ik nogmaals willen vragen om mij jullie “correcte
e-mail adres door te sturen. Dit om onnodige uitgaven te beperken (postzegel, papier en omslag) had ik graag jullie e-mail adres, uiteraard .


PS2: als het meevalt, overweeg ik om een winteractiviteit te organiseren. Om dat dan ook een winteractiviteit te kunnen noemen, zal het terug in de Ardennen zijn … die voor allen die een “Die Hard” menen te zijn … de ultieme gelegenheid om het te bewijzen.
avatar
Admin
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Man
Aantal berichten : 4425
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum