2cvkitcarforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van graddus zo 21 nov 2010, 16:20

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde
Eelde- Onder auspiciën van Autotron Rosmalen wordt er in het weekend van 27 en 28 november voor de vijfde achtereenvolgende maal de Internationale Oldtimerbeurs in Eelde gehouden. Flowerdome Eelde, beter bekend als de bloemenveilinghallen zal tijdens dit weekend onderdak bieden aan meer dan 150 oldtimerautomobielen. Zowel auto's, motoren, brommers als tractoren staan tijdens dit weekend in de veilinghallen tentoongesteld.
Wie op zoek is naar een wegklare oldtimer is eind november in Eelde aan het juiste adres. Ook geïnteresseerden met twee rechterhanden komen er ruim aan hun trekken; er worden namelijk ook veel automobielen, motoren, brommers en tractoren te koop aangeboden waarop de echte hobbyist zich nog uren kan uitleven. Stands met onderdelen, gereedschap, naslagwerken en accessoires zullen tijdens deze beurs niet ontbreken. Na het succes van vorig jaar mag de handel ook vanuit de 'kofferbak' aan de man worden gebracht. Of het nou onderdelen, boeken, foto's, miniaturen of winterhoezen zijn, het maakt niet uit - als de koopwaar maar iets te maken heeft met klassieke auto's, motoren, brommers of tractoren. De carbooth sale is in Groot-Brittannië al geruime tijd een bekend fenomeen.
Twee jaar geleden maakten de brommers en tractoren hun opwachting in Flowerdome. Met groot succes. Het aantal handelaren dat zich nu reeds heeft aangemeld voor beursruimte overtreft ruimschoots dat van vorig jaar. Geen wonder, want de klassieke brommer en de gemotoriseerde 'werkpaarden' winnen nog altijd aan populariteit.
De Internationale Oldtimerbeurs in Eelde is uitgegroeid tot een grootschalig evenement. De organisatie is daar trots op, maar er is één ding dat beslist niet uit het oog wordt verloren: de beurs moet ook gezellig zijn. En dat de organisatie daarin slaagt bewijzen de bezoekersaantallen in de afgelopen jaren.
Heeft u zelf een oldtimer automobiel, motor, bromfiets of tractor of wilt u deelnemen met een onderdelenstand of aan de kofferbakverkoop, dan kunt u zich wenden tot de organisatie op onderstaand telefoonnummer.
De Oldtimerbeurs in Eelde is zaterdag 27 en zondag 28 november geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Entree 9 euro, kinderen 5-15 jaar betalen 3,50 euro, bezoekers kunnen gratis parkeren. Flowerdome is gelegen in Eelde, A 28 Zwolle - Groningen afrit 37.
graddus
graddus
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Aantal berichten : 543
Registration date : 26-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van Gast ma 22 nov 2010, 11:39

Ik denk dat ik zaterdagmorgen ga, wie zie ik daar?
avatar
Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van graddus ma 22 nov 2010, 18:53

Mij niet, dat wordt zondag....
graddus
graddus
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Aantal berichten : 543
Registration date : 26-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van graddus wo 01 dec 2010, 21:47

Volgens mij is dit inmiddels voorbij....
graddus
graddus
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Aantal berichten : 543
Registration date : 26-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van Gast do 02 dec 2010, 11:10

ja, het viel mij wat tegen, aanbod was wat minder.
avatar
Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van graddus do 02 dec 2010, 20:02

Misschien heb je wel gelijk maar ik heb me prima vermaakt en nog 2 mooie kentekenplaatlampjes gescoord.
Kunnen eindelijk die lelijke aanhangerlampen er af.
graddus
graddus
een 2cvkitcar power user
een 2cvkitcar power user

Aantal berichten : 543
Registration date : 26-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van Gast do 02 dec 2010, 20:15

graddus schreef:Misschien heb je wel gelijk maar ik heb me prima vermaakt en nog 2 mooie kentekenplaatlampjes gescoord.
Kunnen eindelijk die lelijke aanhangerlampen er af.
O, Ik heb me ook uitstekend vermaakt, er was variatie genoeg, ook is het leuk eens oude brommers te bekijken. cheers
avatar
Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde  Empty Re: Vijfde editie Oldtimerbeurs in Flowerdome Eelde

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum