Beheerder
+4
Dabdriver
Franklin
rene
Breurton
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Beheerder
Beste allemaal,
Omdat Peter het 2cv kitcar forum al meer dan een jaar niet heeft bezocht heb ik, samen met hem, besloten om hem geen beheerder meer te laten zijn.
Op dit moment ben ik de enige beheerder van het forum.
Ik zit te twijfelen of het handig is om nog een beheerder aan te stellen maar daarvoor heb ik ook een beetje jullie input nodig.
Mijn vraag is dus, denken jullie dat het verstandig is om met 1 beheerder door te gaan of misschien per groep moderators aan te stellen, of nog een beheerder aan te stellen?
Ik hoor graag jullie ideeën.
groeten
Arthur
Omdat Peter het 2cv kitcar forum al meer dan een jaar niet heeft bezocht heb ik, samen met hem, besloten om hem geen beheerder meer te laten zijn.
Op dit moment ben ik de enige beheerder van het forum.
Ik zit te twijfelen of het handig is om nog een beheerder aan te stellen maar daarvoor heb ik ook een beetje jullie input nodig.
Mijn vraag is dus, denken jullie dat het verstandig is om met 1 beheerder door te gaan of misschien per groep moderators aan te stellen, of nog een beheerder aan te stellen?
Ik hoor graag jullie ideeën.
groeten
Arthur
Re: Beheerder
Het lijkt met verstandig om minstens twee beheerders te hebben. stel jij bent een tijdje erg druk dan kan de andere de taken overnemen.
Een paar mod's erbij is altijd handig.
Maar maak onderling goede afspraken met elkaar.
Overigens ik ben niet echt iemand voor zoiets.
Dit ivm met m'n slechte Nederlands, sorry
Maar maak onderling goede afspraken met elkaar.
Overigens ik ben niet echt iemand voor zoiets.
Dit ivm met m'n slechte Nederlands, sorry
Dabdriver- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1708
Leeftijd : 58
soort kitcar : Burton
Registration date : 09-02-11
Twee beheerders lijkt me praktisch , maar je moet als beheerders ook op elkaar afgestemd zijn denk ik. Daarbij is de hoeveelheid aan werk het meest bepalend, of je dit alleen behappen kunt of dat je iemand erbij nodig hebt. Als het laatste het geval is kan je de vraag voor een vrijwilliger hier neerleggen dan kunnen mensen met jou contact opnemen.
Gandalf- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 74
soort kitcar : Burton 1023
Registration date : 05-06-10
Ik ben het met Gandalf eens en ik denk dat een tweede beheerder ook wel nodig is m.v.g.
Jan
Jan
verm0349- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1917
Leeftijd : 70
soort kitcar : Cygnus
Registration date : 24-05-09
Het lijkt mij verstandig een tweede beheerder erbij te hebben, uiteraard met een duidelijke taakverdeling.
Mocht er iets misgaan, doordat de een of de ander uitvalt de site kan blijven bestaan.
Het zou zonde zijn dat het forum hierdoor verloren zou gaan.
Mvg
Oscar
Mocht er iets misgaan, doordat de een of de ander uitvalt de site kan blijven bestaan.
Het zou zonde zijn dat het forum hierdoor verloren zou gaan.
Mvg
Oscar
Oscar- nieuwe gebruiker
-
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 73
soort kitcar : Burton
Registration date : 04-08-11
Hoi Arthur,
Als regelmatig lezer van dit forum ben ik het met bovenstaande schrijvers eens dat het handig is om naast jou een 2e beheerder te hebben. Graag wil ik dat samen met jou gaan doen.
Voor wie mij niet kent;
Ik ben woonachtig in Landsmeer, Noord Holland, en ben berijder van Burton 1006. Inmiddels is mijn Burton sinds 2 jaar geleden rijklaar en goedgekeurd door de RDW. Wel zullen er de komende winter nog enige aanpassingen plaatsvinden.
Zullen we deze week even een afspraak maken om eea te bespreken?
Groetjes,
Ton
Als regelmatig lezer van dit forum ben ik het met bovenstaande schrijvers eens dat het handig is om naast jou een 2e beheerder te hebben. Graag wil ik dat samen met jou gaan doen.
Voor wie mij niet kent;
Ik ben woonachtig in Landsmeer, Noord Holland, en ben berijder van Burton 1006. Inmiddels is mijn Burton sinds 2 jaar geleden rijklaar en goedgekeurd door de RDW. Wel zullen er de komende winter nog enige aanpassingen plaatsvinden.
Zullen we deze week even een afspraak maken om eea te bespreken?
Groetjes,
Ton
boerria- een kitcar expert
-
Aantal berichten : 295
Leeftijd : 59
soort kitcar : Burton Sport 1006
Registration date : 20-02-10
Hallo Ton,
ik ben blij dat er iemand is die de taak op zich wil nemen en ik hoop dat Arthur zich er ook mee kan vinden want het is eeuwig zonde als de site zou gaan verdwijnen.
Jan
ik ben blij dat er iemand is die de taak op zich wil nemen en ik hoop dat Arthur zich er ook mee kan vinden want het is eeuwig zonde als de site zou gaan verdwijnen.
Jan
verm0349- een 2cvkitcar power user
-
Aantal berichten : 1917
Leeftijd : 70
soort kitcar : Cygnus
Registration date : 24-05-09
Hoi Ton,
We hadden het er al een keertje over gehad en ik ben blij dat je wil helpen met het forum.
Ik ken Ton al wat jaartjes en ik heb het bouwen van zijn Burton van dichtbij meegemaakt ;-)
Laten we inderdaad een afspraak maken ik kan eventueel vanaf Woensdag avond. ik hoor wel
@Jan: dit forum gaat niet verdwijnen hoor, maar het is gewoon handiger als er meerdere beheerders zijn, zeker als er een beheerder langere tijd op vakantie is.
groeten
Arthur
We hadden het er al een keertje over gehad en ik ben blij dat je wil helpen met het forum.
Ik ken Ton al wat jaartjes en ik heb het bouwen van zijn Burton van dichtbij meegemaakt ;-)
Laten we inderdaad een afspraak maken ik kan eventueel vanaf Woensdag avond. ik hoor wel
@Jan: dit forum gaat niet verdwijnen hoor, maar het is gewoon handiger als er meerdere beheerders zijn, zeker als er een beheerder langere tijd op vakantie is.
groeten
Arthur
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: