Soortgelijke onderwerpen
Foto's niet zichtbaar
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto's niet zichtbaar
Veel foto's zijn niet zichtbaar.
Er staat dan een klein vakje met een vraagteken.
Weet iemand hoe ik die foto's kan bekijken?
Grt. Dirk
Er staat dan een klein vakje met een vraagteken.
Weet iemand hoe ik die foto's kan bekijken?
Grt. Dirk
db1- nieuwe gebruiker
-
Aantal berichten : 7
Leeftijd : 56
soort kitcar : castellette
Registration date : 07-09-16
Re: Foto's niet zichtbaar
Niet, foto's die worden geplaatst op gratis websites die foto's hosten en regelmatig verlopen die website en ben je je foto's kwijt.
Wat je zou kunnen doen is de gebruiker benaderen en vragen of hij nog de foto heeft.
Wat je zou kunnen doen is de gebruiker benaderen en vragen of hij nog de foto heeft.
Jammer, i.i.g. bedankt voor uw antwoord.
db1- nieuwe gebruiker
-
Aantal berichten : 7
Leeftijd : 56
soort kitcar : castellette
Registration date : 07-09-16
Ook mijn foto's die ik in de diverse items heb geplaatst zijn niet meer zichtbaar. Als dit standaard het geval is op de het forum van de 2cv-kitcarclub dan heeft het wat mij betreft ook geen zin meer om in de toekomst nog wat te plaatsen.
sjang- nieuwe gebruiker
-
Aantal berichten : 26
Leeftijd : 69
soort kitcar : lomax 223
Registration date : 30-01-16
Volgens mij verdwijnen ze niet als je ze rechtstreeks plaatst via de menubalk boven het invoervak van je mededeling derde blok van rechts insert an image
rjscherp- een kitcar fanaat
-
Aantal berichten : 209
Leeftijd : 73
soort kitcar : Burton 1177
Registration date : 13-04-15
Alle foto's die ik de afgelopen 2 jaar op de diverse items heb geplaatst zijn verdwenen, is toch raar? En de reden waarom is de vraag maar een reaktie vanuit de club dat ik dan maar mijn lidmaatschap moet opzeggen is niet de juiste. Als dergelijke reaktie als normaal moet worden beschouwd is het wel het overwegen waard.
sjang- nieuwe gebruiker
-
Ik begrijp niet dat het wel of niet zichtbaar zijn van foto's iets te maken heeft met een lidmaatschap.....
Mijn foto's staan bij picasaweb (google) en zijn in al die jaren dat ik op fora actief ben nog nooit verdwenen.
Mijn foto's staan bij picasaweb (google) en zijn in al die jaren dat ik op fora actief ben nog nooit verdwenen.
Ja precies, dat begrijp ik ook niet en ik heb een lidmaatschap maar plotseling zijn al mijn foto's in de diverse rubrieken weer zichtbaar raar maar waar. Het probleem is dus kennelijk opgelost. Blijft alleen de mail die ik kreeg naar aanleiding van het foto-probleem waarin duidelijk de suggestie word gedaan dat - als het je niet bevalt- dan zeg je maar je lidmaatschap op. HEEL VREEMD om een dergelijke mail tot 2x toe te ontvangen in je prive mailbox. We gaan er dan ook maar vanuit dat de bewuste persoon niet goed heeft geslapen.
sjang- nieuwe gebruiker
-
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: