2cvkitcarforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe evenementen voor 2018

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe evenementen voor 2018 Empty Nieuwe evenementen voor 2018

Bericht van Breurton zo 23 jul 2017, 12:15

Best allemaal,

2017 is nog niet voorbij maar......

Voor 2018 staan er weer een hoop evenementen op de agenda, 2017 was het wat karig maar volgende jaar zou het leuk zijn als we wat meer ritjes hebben.

Een ritje voor eind Juli zou leuk zijn en een ritje begin oktober en dan hebben we een mooie agenda voor 2018.

Persoonlijk zou ik het leuk vinden om een rit in Zeeland te houden, daar kom je, als iemand uit de randstad, niet zo vaak.
Dus mocht je denken, hé dat is bij mij in de buurt, graaaag, neem contact met me op.

Een avond rit lijkt me ook leuk.

De Dam tot dam rit is dit jaar voor de 10e keer en ook de laatste keer dus daar zoek ik ook een vervanging voor, misschien leuk om het in 2018 alvast uit te zetten en te proberen.

Mocht je nu denken ja er is wel een ander evenement die ik wil organiseren, neem dan contact met mij op.
Of als je andere ideeën hebt, stuur ze maar op!!

groeten
Arthur
Breurton
Breurton
beheerder
beheerder

Man
Aantal berichten : 4109
Leeftijd : 55
Woonplaats : Westzaan
soort kitcar : Burton
Registration date : 31-07-08

http://www.breuring.nl/burton

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe evenementen voor 2018 Empty Re: Nieuwe evenementen voor 2018

Bericht van wijnand 16v wo 03 jan 2018, 16:29

Al een aantal jaar doe ik mee aan de Le Citron Presse. Een rally voor klassieker Citroen's tijdens hemelvaart 3 dagen door het noorden van Frankrijk. Alle technieken voor navigeren komen hier aan bod en is altijd heel gezellig om mee te doen. 

Ook dit jaar doe ik er weer aan mee. Als de Burton op tijd klaar is met de Burton, maar anders wordt het weer met BX Sport. Er zit iets verschil tussen de twee. De BX heeft 2 cilinders meer, ongeveer 3 keer de inhoud en qua vermogen 100 paarden meer. Maar het blijkt ieder jaar weer dat het aantal paarden onder de kap geen donder uitmaakt.

Eigenlijk doet van ieder type citroen er wel 1 mee, want zodra een type uit productie is mag die al meedoen. Er staan ook de nodige A types aan de start, maar het aantal kitcars is niet heel erg groot. Nu staat er alleen een Burton en een van Clee Mungo en mijn Mistery Car op de start lijst. Maar het zou ook leuk zijn om meerdere soorten kitcars te zien aan de start.

Voor meer informatie kijk even op de website via de zoekmachine zo te vinden.
wijnand 16v
wijnand 16v
regelmatige poster
regelmatige poster

Man
Aantal berichten : 56
Leeftijd : 45
Woonplaats : Deventer
soort kitcar : Bouwend aan de 1255
Registration date : 09-08-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum